Het delen is mij / ons genoeg , het is totaal doorgeslagen !

Mij is het delen met de hele wereld al een hele lange tijd meer dan genoeg !

Deel hier uw mening eens met mij , want ik vermoed zo langzamerhand dat IK de enige gek op deze aardkloot ben die er zo over denkt !

Bent u het wel met me eens deel dan eens zoveel mogelijk deze link met iedereen , schud Nederland maar eens goed wakker !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leugens EUEU boeven

 

markrutte-160x160

 

 

 

 

About anonymus vrijheids strijder

Dat gaat echt niemand , maar dan ook niemand iets aan . aangezien er door koppeling van computers al veel te veel bekend is over mensen !
This entry was posted in EU NAZI's & consorten, Vrije mens, Wandaden van ROOD annex LINKS, Zichzelf legaliserende STAATSMAFFIA and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment