Veel mensen denken niet na!

Exit uit de matrix

Het is mij al meermaals opgevallen dat veel mensen niet nadenken. Of het nu van niet willen, kunnen of durven is weet ik niet.

98% van de bevolking slikt blijkbaar alles wat ze op hun bord gepresenteerd krijgen van officiële media, reguliere wetenschap, overheid, ea zonder zich af te vragen wat er eigenlijk op hun bord ligt. O wee als het van een andere niet goedgekeurde bron komt want dat is nooit waarheid. Dat zijn complotdenkers. Het zijn leugens. De auteur van deze site werd ook al meermaals als zijnde “ziek” of “abnormaal” bestempeld.

Ben je zeker dat wat de mainstream media, wetenschap en overheid u verteld wel waarheid is? Ik heb enkele jaren geleden ontdekt dat dit zelden zo is. Dus ben ik zelf de in mijn ogen goede informatie gaan zoeken. Ik ben op onderzoek uitgegaan. Ik ben beginnen nadenken. “Oh nee, nadenken is zo lastig meneer” hoor…

View original post 523 more words

About Vrijheids strijder

Dat gaat echt niemand , maar dan ook niemand iets aan . aangezien er door koppeling van computers al veel te veel bekend is over mensen !
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.