Binnenkort opnieuw van start

De rijdende horlogedokter

De horlogedokter

Binnenkort gaan we opnieuw van start in de Antwerpse Kempen. Maar niet in een gebouw. Het wordt een woonwagen. Ja, je leest het goed. Maar dat is nog niet alles. In die zelfde woonwagen woon ik ook. Hoe doe ik dat? In het achterste deel komt het atelier te zitten. De rest is het woongedeelte. Voorlopig kan je mij vinden in Balen bij Mol. Wil je komen kijken naar de vorderingen? Dan kan vanaf volgende maand. Voor het juiste adres kan je mij via het contactformulier bereiken.

Dit is de bewuste woonwagen:

20151010_150927

Er is nog veel werk aan. Hieronder zie je waar het atelier komt. De beschikbare oppervlakte: ca 4m²!!

20151023_184353

Het schoonmaakmachine links op de foto moet ik nog aan de praat krijgen. Hetzelfde geld voor minstens 1 van de 3 regeltoestellen. Door de beperkte ruimte zal ik heel goed moeten nadenken wat waar komt. De werkbank komt rechts, mijn…

View original post 126 more words

About Vrijheids strijder

Dat gaat echt niemand , maar dan ook niemand iets aan . aangezien er door koppeling van computers al veel te veel bekend is over mensen !
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.