“Joris Demmink misbruikte kinderen samen met prins Claus in de kelder van Frits Salomonson”

De Bovenkamer - Het kan ook anders

In 1998 already, a witness/victim of child abuse came forward and explained -among other things- how he witnessed child abuse of Frits Salomonson, Joris Demmink and prince Claus in Amsterdam.

——–  Hieronder volgt een transcript van aantekeningen gemaakt door Micha Kat van een interview gehouden op zondag 16 januari 2011 te Hellevoetsluis.

Ik ben een anonieme getuige in het Rolodex-onderzoek (1998). In 1999 zou ik meedoen aan het Leidsch Cabaret Festival. Dat werd mij toen verboden door CID Kennemerland.

Claus en Salomons 487104_253259918136566_1359240812_nIn de tijd van het Rolodex-onderzoek sprak ik met de rechercheurs Leen en Ben (geeft een oud briefje met de tekst: Leen & Ben; 06-53443401 (Leen); 06-53 (3?) 68191 (Ben)) van CID Kennemerland. De OvJ in charge was mevr. van Luijn. Ik ben in de martelkamer geweest van Frits Salomonson op de Keizersgracht 497. Daar ben ik misbruikt door Karel Maasdam. Deze is veroordeeld met name op basis van mijn verklaringen…

View original post 634 more words

About Vrijheids strijder

Dat gaat echt niemand , maar dan ook niemand iets aan . aangezien er door koppeling van computers al veel te veel bekend is over mensen !
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.