De meest SLECHTE bewindvoerder , Henk Hilhorst te Laren !

Pas op voor Bewindvoerder Henk .I.N. Hilhorst te Laren !

Mogelijk de slechtste , maar meest zakkenvullende bewindvoerder van Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Nederland Henk Hilhorst uit Laren !

schietschijf3

Mooie praatjes in de dorpspolitiek ; http://www.larensbehoud.nl/internet/webpages/standard.asp?pageId=89

Maar zie eerst het onderstaande filmpje , en huiver !!!

Al voor u zich verder laat verleiden uw financieeele problemen te laten oplossen door deze persoon !!!

https://www.youtube.com/watch?v=dvzs-orDzUs

Pas op dus voor deze ;

About Vrijheids strijder

Dat gaat echt niemand , maar dan ook niemand iets aan . aangezien er door koppeling van computers al veel te veel bekend is over mensen !
This entry was posted in bijgeloof, de Bilderbergers / NWO, dieven, schorum, Valse profeten, Vrije mens and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to De meest SLECHTE bewindvoerder , Henk Hilhorst te Laren !

  1. arie says:

    Ik zou graag willen weten wie dit moois heeft gemaakt
    en ik wil mensen vinden die me helpen een rechtzaak tegen henk hilhorst aanspant ik heb er geen verstan van dus zoek ik mede lotgeoten voor hulp om hier een einde aan te maken en hopelijk weet iemand een advocaat die ons wilt help en niet moeilijk doet over een vergoeding

    • Dit was dus foute info , Guido van Dijk heeft hier NIETS mee te maken .

      het artikel is geplaatst na VELE klachten van meerdere mensen , en Guido van Dijk is GEEN webmaster of medewerker van deze site .

      Dus gaarne dit slachtoffer van Henk Hilhorst NIET lastigvallen !

  2. Co says:

    Wij hebben ook heel slechte ervaringen met Hilhorst.
    een grotere oplichter dan dit bureau bestaat er niet.
    Hij doet niets voor je maar plukt je nog kaler als dat je al was.

  3. Co says:

    Deze man moet uit zijn ambt gezet worden om niet nog meer slachtoffers te maken.
    wie weet hoe je deze man kunt en moet aanpakken?
    Hij maakt misbruik van mensen die al zwaar in de problemen zitten.
    in plaats van te helpen trekt hij je nog verder de shit in.
    echt schandalig.
    Groet Co

    • Schuldhulpverlener is GEEN AMBT !!!

      Het is een vrij beroep , iedereen kan en mag zich schuldhulpverlener noemen , net zo goed als dat ik mij “juridisch adviseur” mag noemen .

      Echter ben ik “juridisch adviseur” , dat boezemt velen angst in , echter mag ik helemaal NIETS MEER ,OF MINDER dan jullie !

      Hobbymatig heb ik me verdiept in wetten , en regels ,en hoe ze te omzeilen .

      Ik mag iemand vertegenwoordigen als woordvoerder , echter NIET de taken overnemen van een “ZWARTJURK” ( advocaat ) !

      Advocaten, officieren van justitie, en rechters , joh het is toch allemaal “SHOW” in opdracht van de ILLUMINATI !!!!

    • Sowiso hoe lang het ook geleden is AANGIFTE doen bij de politie , en als ze je weigeren om een aangifte op te nemen , de horzel zijn / haar identificatie , en dienst nummer vragen .

      En op een ander buro een dubbele aangifte doen , ook aangifte tegen de weigerende politieambtenaar dus!

      Want ze zijn VERPLICHT je aangifte op te nemen , en wat Henkie flikt is om te beginnen “oplichting art. 326 wbs” , en nog een zooitje andere strafbare feiten, welke het politieambtenaartje dient te weten .

      Hij / zij is JOUW SERVANT, BEDIENDE , en NIET andersom , jij bent immers de belastingbetaler uit wiens zak het “bedrijf Politie” word betaald !

      • arie says:

        ik dacht dat iedereen het recht had om aangiften te doen tegen iedereen die

        stel ik steel je auto maar ook je auto papieren dan mag je dus geen aangiften doen van een gestolen auto bewijs maar met de auto papieren dat het van jou is en al het andere is geen bewijs dit is een voorbeeld maar zo is het wel gegaan

        en als je in het bestuur zit van larens belang dan sta je natuurlijk boven de wet

        ps ik wil graag weten wie die mooie wanted foto heeft gemaakt want Henkie penkie heeft mij er van beschuldigt stond ook in de aangiften van bedrijging

      • Ik weet wie die mooie coulage gemaakt heeft,ik heb mijn persgeheim , Jij Arie hebt het NIET gedaan.

        Dat is alles wat ik er over kwijt wil, en mag zeggen !

        En jij hebt altijd het burgerrecht om een aangifte te doen, word je dit door de bromsnorren geweigerd.

        Vraag de snor om zijn bedrijfs ( politie)pas, noteer de gegevens , en vertel hem / haar dat je nu opeen ander buro 2 aangiftes gaatdoen .

        1je oorspronkelijke , en de tweede tegen de snor die jouw je burgerrecht tot aangifte ontneemt.

        Iedereen die een strafbaar feit wil aangeven heeft namelijk het “recht tot aangifte”

        Je kunt de een snor, of andere RRRRAMB te naarling ook nogop een slimme manier “kennisdrager van strafbare feiten” maken , en hem / haar de aangifte tegen zijn / haar collega laten doen .

        Maar dat is een hele uitlegpfffffffffffffffffffffffffffff

      • Betsy says:

        Oh my gosh, the sitting next to the window thing is such a brilliant idea! Totally solves my restaurant lighting problems. : ) Great guest post!(And happy moving, Jess! Hope it’s going well! Moving sucks, but I love that every move I do usually ends with (vegan) pizza, and I hope yours will too. AND, as luck would have it, it’s National Vegan Pizza Day! I know yo18u&2#7;re not vegan, but maybe you could raise a slice to toast the cheeseless pies. )

  4. Peet says:

    Is de naam van hmdc bij jullie bekend ook een kantoor waar de rechtbank het maar druk mee heeft

    • HDMC – de voortzetting van HENK HILHORST !!!!!!

      Maar dat MAG NIEMAND weten !!!

      • arie says:

        ik ben opzoek naar mensen die problemen hebben met henk hilhorst uit laren
        ik weet dat hij het heel moeilijk maakt maar ik ga het toch proberen hem achter slot en grendel te krijgen en zou graag iedereen willen oproepen die ook maar alleen het idee hebben dat ze worden belazerd door henk hilhorst om mij te helpen

        henk hilhorst heeft aangiften gedaan tegen mij omdat ie zich bedreigt voelt omdat ik boos word omdat ik belazert word ,ik mag nu voorkomen bij de rechter en me verantwoorden om dat henk hilhorst niet doet wat er in de wet beschreven staat

        deel dit bericht met iedereen die met henk hilhorst nog een appeltje te schillen heeft samen staan we sterk en alleen met voldoende mensen maken we genoeg kans dat hij ooit gaat ophouden met mensen te belazeren stelen oplichten en in de problemen brengen HENK HILHORST MOET GESTOPT WORDEN

  5. Paul says:

    Hou maar op over die schijnheilige bloedblaar zou bij mij 3 jaar duren werden er 5 en uiteindelijk een maand nadat alles zogezegd geregeld was nog een eindvergoeding innen en later bleek dat ik bij verschillende instantie’s achterstanden had staan die ik zelf heb afgehandeld op het moment en dan nog te geloven dat deze hufter word aangeraden door het uwv helemaal schandalig ik hoef hem niet meer te zien/spreken en al zijn ”assistenten” net zo goed met die grote bekken van ze daar. Ik heb het afgesloten wat hij ingepikt heeft kan ik naar fluiten maar karma krijgt hem nog wel een keer en hoop goed hard!!!!!
    P.S: Er is geen advocaat die hem durft aan te pakken heb er genoeg proberen over te halen zonder succes spijtig dat ik lees dat die nu nog mensen het leven zuur maakt voor jullie heel veel sterkte alvast Gr.

    • arie says:

      zou ik jou text mogen gebruiken in een rechtzaak die ik tegen henk hilhorst heb
      want hij heeft aangiften gedaan tegen mij omdat hij zich bedreigt om dat hij mij belazerd heeft
      ik heb tevens een andere proceduren lopen maar dat is een jaren plan maar ik zoek nog mensen die het niet erg vinden om een schadevergoeding te krijgen en hem uit ze ambt gezet te krijgen want zo iemand mag nooit meer met mensen werken en of geld verdienen over de rug van mensen ken jij zelf nog meer mensen die zich belazerd voelen door HENK HILHORST

      MVG arie

      • Paul says:

        Hoi Arie geen probleem en ik ken alleen samantha dat vrouwtje die op tv is geweest met klachten over hem daar is het mee begonnen verder niet helaas en ben het helemaal met je eens hij zal een keer tegengehouden moeten worden Gr paul.

      • Hai Arie , ik ken Guido , Paulien , en Rene persoonlijk

        Ook alle drie het slachtoffer van die lelijke hondenpenis Hilhorst !

      • maria says:

        Zou ik meschien met jullie in contact kunnen komen wegens de heer henk hikhorst

      • Tuurlijk mag je die gebruiken , wat mij betreft is alles wat op internet staat vrij om te gebruiken hoor

  6. Arie aangifte doen zie ; Klacht niet-opname-aangifte” bij de Hoofdofficier van Justitie
    Het komt voor dat de politie weigert een aangifte op te nemen.
    Vaak zeggen ze dat dat niet kan, of dat het geen zin heeft (en dat beter alleen een melding kan worden gedaan). Uiteindelijk bepaalt een slachtoffer zelf of hij of zij aangifte doet of niet.

    De politie is op grond van artikel 163 lid 6 en artikel 165 lid 1 Sv verplicht de aangifte of klacht in ontvangst te nemen.
    Artikel 163 lid 6 Sv luidt (tav de aangifte):
    “Tot het ontvangen van aangiften bedoeld in de artikelen 160 en 161 zijn de opsporingsambtenaren, en tot ontvangen van de aangiften bedoeld in artikel 162 Sv de daarbij genoemde ambtenaren verplicht.”
    en artikel 165 lid 1 Sv (tav de klacht):
    “Tot het ontvangen der klachte is elke officier van justitioe en elke hulpofficier van justitie bevoegd en verplicht”

    Klacht bij weigering
    Als de politie weigert uw aangifte onttrekking op te nemen, kan hiertegen geklaagd worden. Er kan een klacht worden ingediend bij de politie (het korps), maar daarnaast is het altijd verstandig om (ook) een klacht niet-opname aangifte in te doenen bij de Hoofdofficier van Justitie van het arrondissement waaronder het korps valt. Op de website van het Openbaar Ministerie staan de adresgegevens vermeld.

    Opsporingsonderzoek
    Hoewel de politie verplicht is om de aangifte op te nemen, zijn zij niet onder alle omstandigheden verplicht om in de aangebrachte zaak opsporingsactiviteiten te verrichten. Zij kunnen van (verdere) opsporingsactiviteiten afzien. De politie dient dit dan wel schriftelijk aan de aangever te melden. Tegen deze mededeling kan binnen 3 maanden op grond van artikel 12 Sv een klaagschrift worden ingediend.

    en zie ;

    http://www.uwwet.nl/wetten-en-regelingen/strafrecht/wetboek-van-strafvordering/54-aangiften-en-aanklachten.htm

    • arie says:

      ja weet ik dat ik dat zou kunnen maar ik heb geen vertrouwen meer in nederland de enigste rede dat ik hier nog ben is omdat ik geen geld heb om ergens anders heen te gaan .ik wil niet meer in een land wonen dat zo corrupt is dat de grootste criminelen vrij rond mogen lopen en als je hard roept dat je ergens recht op hebt word je gestraft om dat ze dat liever niet willen zien dus dank je wel voor de moeite maar ik heb nederland al opgeven het komt nooit meer goed met die land

  7. Be says:

    Die henk hillhorst is echt een vieze flikker die loopt te profiteren van mensen die hulp. Henk hillhorst vergeet niet karma is een bitch!!!

  8. Joop says:

    4500 euro in een jaar in rook gegaan.
    Hilhorst dank u

  9. maria says:

    Ik heb hele grote problemen met henk hilhorst kan ik meschien met iemand in contact komen die dit ook heeft ik heb rechtzaak.lopen en al en hij speelt een vies spel

Leave a Reply

