Bunkerboy Almere belooft de ABN AMRO – update !

 

bunkerboy 11

Geachte mevrouw Simone Zaal ,

( Even dit …)

ONDERHANDSE EXECUTIEVEILING VOOR AFLOOP EXECUTIEVEILINGSDATUM 001(1)

Enkele dagen terug stuurde U mij , enkele biedingen aangaande de LAFFE ACTIE , die de Bank ABN-AMRO / Florius ondernamen .

Deze 2 bedrijven , vonden het nodig , deze LAFFE HOUDING aan te nemen in plaats van even de zaak en vonnis van de Rechtbank inzake de schadeclaim N.N. af te wachten .

die naar verluidt sinds December 2014 / Januari 2015 onder 3 RECHTERS, MINIMAAL 6 MAANDEN . ( 2 a 3 dagen na de ontruiming zit ik vanwege de gezondheidsreden van mijn zwager , sindsdien in Belgie .

Eveneens om zelf ook even van alle hectiek te bekomen .

Ik ben nog steeds in Belgie enerzijds een zware hartpatiënt bij te staan voor zover ik dat kan , en 2 om zelf even tot genoeg rust te komen ) ( Mijn gezondheid focus ik op jullie en laat ik hier terzijde )

De Bank ABN – AMRO ECHTER , die heel goed op de hoogte is van deze Rechtszaak WOU ALLEEN maar het vuur me aan de schenen leggen en was niet vatbaar voor praten .

In die zin kon van een gedegen voorstel geen normale oplossing komen .

Onder elk opzicht werd ik net zo goed met mijn rug tegen de muur gezet !!!

Onder het mom van de klassieke regeling die ze met mij wilden treffen gaven ze me uiteindelijk , na het bezoek die ik met Dhr. Hulleman www.stopderestschuld.nl  www.wanttoknow.nl

met als kop Advocaat laat banken voor miljoenen kwijtschelden toch naderhand wederom het in hun voordeel uiteraard NIET OPLOSSENDE TEGEMOETKOMING .

NAMELIJK MAXIMAAL 6 MAANDEN .

DUS : WILLENS EN WETENS HEEFT DE BANK MIJN HUIS WILLEN HEBBEN !!!

Dhr. Bergsma en Dhr. Hegenbart en Dhr.Gerrit  Zalm , zijn geen zakenmensen maar typische meewerkende dieven ingehuurd door de bank , om het roven van huizen nog makkelijker te maken.

Eeerst de hele NEEEEJJJJJ derlandse bevolking aan de bedelstaf met de “PLEURO” , vervolgens de boel verder “verneuken” bij het gemeenschappelijk eigendom “STAATSBANK ABN AMRO” !!!!

Wat had nu 1 maand extra met oog op de uitspraak inzake de beroepsaansprakelijkheid uitgemaakt ???
De bank , DEED HET IN DE BROEK omdat een heus protest tegen hun werd gepresteerd , en die tot stand kwam en / of zou zijn gekomen dit op vrijdag , en daarom ontruimden ze me voortijdig .

NIET MEER EN NIET MINDER !!!

U als Notaris , hebt hier uiteraard niets mee te maken , echter vind ik dat U het best mag horen / lezen / weten .

En vind ik dat de hele Nederlandse samenleving het mag , en moet weten , al moeten de berichten via de “ongecencureerde VRIJE EERLIJKE media” naar buiten worden gebracht !

Sinds de LAFFE ONTRUIMING , heeft de bank nu een huis .

Die zij willen verhandelen , om daarna met de restschuld en de boetes aan te komen zetten .

Whatever !!! ???

MIJN EERLIJKHEID , gebiedt mij te laten weten , dat mag U voor me doen , indien U dat wil de ABN – AMRO en FLORIUS ,

florius laten weten :
( IK ben een van de gelukkigen waarbij ze dat nooit zal lukken , ik kan immers weg waar naartoe , dat zoeken ze straks maar zelf uit !

In ieder geval ( indien nodig ) zelfs buiten EUROPA .

bunkerboy

En zich hierop weer lekker gaan zelf verrijken net zoals met de zovele andere huizen die onder water staan !!!

Had Mr. Zalm niet verzocht , het op te lossen ???

Wel als dat de oplossing is van Dhr. Bergsma , die ze zo voor ogen hebben , dan wordt het tijd hier wat aan gedaan wordt .

Mijnheer Bergsma , wat U ook voor mening hebt , U hebt niet gezorgd voor een OPLOSSING .

U hebt een 2e Sven Hulleman gecreëerd .

( Dhr. Hulleman heeft hier niets mee te maken , U hebt mij gecreëerd , tot wat ik ben geworden ) !!!

PRENT EN PIN DAT MAAR VAST OP HET SCHERM VAN JULLIE PC .

Schijthuis verzekering "Nationale Nederlanden " !!!!!!

oplichters Schijthuis verzekering “Nationale Nederlanden ” !!!!!!

 

Een beetje nadenkende redenerende persoon met normaal MENSELIJK VERSTAND , had dit voorkomen .

U deed dit NIET !

U wilde liever wat bakstenen , wel U kreeg wat u wilde bewerkstelligen , …Krijgt u nu een bonusje extra ?

Een lachmomentje op de een of andere Bank receptie die betaald wordt met het gestolen geld van de mensen ?

Mijnheer Hegenbart , Bergsma en Mijnheer Zalm ( vooral U als kopstuk bij de ABN- AMRO ) , neem UW VERANTWOORDELIJKHEID .
Met als doel , ik weet al een tweede gezin die momenteel ook even door een zwaar dal heen moet streven .

Die mensen zijn bereidt net hetzelfde te gaan doen zoals ik deed, indien dat NODIG IS !

Niet Sven waarschuwt U !

Ik waarschuw U , laat dat duidelijk zijn .

Er komt een tweede bunkerhuis…. , en een derde , en een vierde , en een tugste bunkerhuis , gericht aan jullie adres .

Want wat jullie denken te mogen , mogen wij i.v.m. “het gelijkheidsstelsel namelijk ook !!!!!

Mensen mogen protesteren , en dat is PRECIES wat er aan gaat komen.

Enkele weken rust en het even loslaten , betekent niet dat ik opgeef , INTEGENDEEL .

Ik ga mij zo op jullie focussen, er is een World Crowd fundings in oprichting !

En  geloof me of niet , kleine little Bunkerboy Almere zal in uw geheugen gegrift blijven staan voor de rest van uw leven!

Claude Bunkerboy doet zijn belofte aan de ABN

Claude Bunkerboy doet zijn belofte aan de ABN

DIT zolang mij het ONRECHT WORDT AANGEDAAN , die ik NOOIT HEB VERDIEND !!!

Bovendien , NOBODY , deserve this !

Tell me , Mr . Bergsma , willen jullie dat DOMINO EFFECT , YOU are LOOKING FOR ?

Is Netherland have to become the 2th Spain ???
Ik dacht , the Netherlands is A DEMOCRACY, and NOT A DICTATORSHIP WHERE CEO ‘S control the Country !

Is this the way we have to view banks , ceo’s and yourselfs ?

Vooral van U Mr. Bergsma en Mr. Zalm verzoek ik U om een antwoord .

Ik verzoek jullie om een bijeenkomst .

Vooralsnog ben ik in Belgie sinds uw laffe optreden !

Mocht ik van jullie niets vernemen , ik hou de media op de achtergrond , want zij komen nog zeker van pas .

In afwachting zijnde van jullie antwoord , mijn vriendelijke Belgische groeten .

P.s. : Ik ben ook te bereiken op het nr. ( dit hebben wij i.v.m de privicy van claude er uit geknipt ) en/of mijn emailadres ; vermeulenclaude@hotmail.com .

Dit artikel is geheel in eigen woorden overgenomen van ; Vermeulen Claude

N.b. redactie de woning is inmiddels ONDERHANDS VERKOCHT !!!!!

onderhands verkocht zwinpad 1 Almere

Zwinpad 1, 1317 CK ALMERE (31889)
Object: Eengezinswoning Betreft: Executieveiling (hypotheek)
Status: Onderhands verkocht
Omschrijving: Eindwoning, eengezinswoning met eigen achterom en vrijstaande berging.

http://www.flevovastgoedveiling.nl/veiling.asp?id=1494

About Vrijheids strijder

Dat gaat echt niemand , maar dan ook niemand iets aan . aangezien er door koppeling van computers al veel te veel bekend is over mensen !
This entry was posted in banken, de Bilderbergers / NWO, dieven, EU NAZI's & consorten, schorum, Valse profeten, Vrije mens, Zichzelf legaliserende STAATSMAFFIA and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Bunkerboy Almere belooft de ABN AMRO – update !

  1. Bunkerboy Almere says:

    Thats a Clear Story !!!!

    • Claude says:

      Goede namiddag Sjonnie Simpel , ..Jaaa , DE BANKEN IN NEDERLAND BOEREN GOED MOET IK ZEGGEN, … Maar ze hebben er 1 mooi iets voor gecreëerd , een levenslange slechte reclame , zolang met mij niets wordt rechtgezet wat ik niet heb misdaan . Mensen die zich durven te verzetten , bunkerhuisjes bouwen en voor niemand vreemds openen , een Hulleman 2 , Een Sven http://www.stopdereschuld.nl …. Sinds wanneer is stelen niet meer strafbaar ??? Stelen mag wel , Oplichten mag wel en Profiteren op malafide wijze ,…schijnt een toelaatbare actie te zijn die rechtbanken goedkeuren ,…Heerlijk zijn die Nederlandse Rechtbanken Moet ik nu Vrouwe Justitia verwijten of diegenen die haar vertegenwoordigen ? Ik denk niet dat de echte Vrouwe Justitia de gerechtigheid zo voor ogen had , …Die blinddoek , ..Tja , ..als dat de basis is die rechters vrijspel geven ? ..dan is mijn inziens een straf ook geen straf meer , en dient ie tot niets . Met Groeten , Claude ( Bunkerboy)

      • Kristy says:

        Naturally, Lucas would eat a bag (or two) of PODs! After all that Russian prison food, who won8du&#l217;t have a craving for the worst junk food back home?! My father did an extensive Intourist tour of Russia in the 1980s, and commented on the atrocious quality of hotel and restaurant food back then. So one can imagine the prison food…

    • Esther says:

      Oooh! I have been drooling over Smash products ever since I first saw them online… but I haven’t had the opportunity or extra funds to pick any of it up yet. Perhaps this will be just the nudge I need! Oh no! Another awesome crafting vortex….I’m falling ag.n!…a.aaaaahhhhi…..

Leave a Reply

