slaaf van de staat ?

slaaf

Hallo ik heb een paar stellingen , en zou heel graag jullie reactie willen vernemen .

Mogelijk heb ik ook voor een ieder een oplossing “ gevonden”, maar hier over later meer .

Mijn stellingen luiden ;

Ben ik eigendom van de staat der Nederlanden , en zo ja is slavernij ( want zo ervaar ik dit ) niet strafbaar ?

Zo ja waar staat er een handtekening ( die niet zonder dwang ) gezet is dat ik hier mee akkoord ga ?

Heb ik ergens getekend dat ik het met regels die mij worden opgelegd eens ben , zo ja laat iemand mij dat dan alsjeblieft eens in eenvoudige taal uitleggen .

Volgens mij behoef je een contract wat je zelf niet hebt ondertekend , ook NIET na te leven .

Afpersingspraktijken zijn volgens internationale normen fout en strafbaar , waarom MAG de staat der Nederlanden mij dan middels hun z.g. “ belastingdienst” wel afpersen ?

Het begrip dat er in NL een democratie is , vind ik ver te zoeken .

Ik wil niet meer meedoen aan het hele systeem , NIET meer meebetalen aan dingen waarIK NIETachter sta .

Graag jullie mening , en evt. voorgestelde oplossing hier voor .

About Vrijheids strijder

Dat gaat echt niemand , maar dan ook niemand iets aan . aangezien er door koppeling van computers al veel te veel bekend is over mensen !
This entry was posted in de Bilderbergers / NWO, dieven, Vrije mens and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

